Populiariausias skardinės tvoros dizainas Rombo formos lankstiniai

Šiose vartuose yra tankūs rombo formos užpildai, pro kuriuos iš gatvės pusės nieko nesimato, iš vidinės pusės, priėjus arčiau, truputėlį matosi. Apie tai, kiek vėliau. Vartelių išorėje yra nejudinama rankena, iš kiemo pusės, rankena juda. Šiuo atveju patogu išeiti, o iš išorės – niekas neįeis. Sumontuotas vadinamasis domofonas ar telefonspynė ir stumdomi vartai.

Naujove – panaudotos juostos, kurios dabar daromos prie visų vartelių, jei tvoros užpildai yra tankūs. Ši juosta uždengia vyrius. Jei varteliai atsidaro į gatvės pusę, ši juosta turi būti sklypo viduje. Panaudojus juostą, nebelieka tarpų, viskas labai gražiai užsidengia ir atrodo.

Šitos tvoros montavimas gan paprastas, ji montuojama objekto vietoje. Kai kurie montuotojai tokio pobūdžio tvorą montuoja savo dirbtuvėse, tačiau išlieka rizika palikti tarpus tarp lovelio ir stulpo, o tai nelabai gražiai atrodo. Mes visada montuojame sklype, surinkinėjame skydą objekte, darbo vietoje.

Pirmiausia prisiveržiame lovelius prie stulpo, tada susidedame visus lankstinius, išdaliname tarpelius ir kniedijame. Stengiamės vengti tarpelių tarp stulpo ir lovelių. Taigi, čia yra nustumiami vartai, sumontuotas švyturėlis, fotodavikliai ir patys vartai. Kitoje pusėje panaudota tvirtinimo juosta prie stulpo, gaudyklė viršutinė, apatinė, fotodaviklis. Galima pasižiūrėti ir iš vidaus. Vartuose yra tarpas, matosi kas vyksta už tvoros, tačiau atsitraukus atokiau, tarpelis tiesiog išnyksta. Jį galima vadinti apgaulingu, besikeičiančiu, priklausomai nuo mūsų atstumo nuo tvoros. Tvoros lankstinys suformuotas taip, kad viršutinė ir apatinė kraštinė pakreipta 45 laipsnių kampu, todėl atsitraukus atokiau, tarpai vizualiai išnyksta. Panaudota BFT automatika. Vežimėlis tvirtinamas per trinkeles, pamato nesimato, nes jis padarytas šiek tiek žemiau nei trinkelės kurios suklijuotos tiesiog ant pamato. Labai gražus, paprastas projektėlis.